loading...
Pro Basketball
آخرین ارسال های انجمن
kobesadegh بازدید : 80 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا امروز پیگیری شد که تیم‌های شیکاگو بولز و فیلادلفیا در سومین بازی خود برابر هم قرار گرفتند.

شیکاگو کوارترهای اول و سوم را با پیروزی پشت سر گذاشت و کوارترهای دوم و چهارم را واگذار کرد و در پایان 79 بر 74 بازنده شد. اسپنسر از فیلادلفیا در این بازی با کسب 21 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان شناخته شد.

با این نتیجه فیلادلفیا 2 بر یک از حریفش پیش افتاد.

لس آنجلس لیکرز که 2 بازی اول را از دنور ناگتس برده بود در دیدار سوم با این تیم 99 بر 84 شکست خورد.

لاوسون از دنور با کسب 25 امتیاز به عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان شناخته شد.

در دیگر بازی بوستون 90 بر 84 از سد آتلانتا گذشت و در پایان سومین بازی 2 بر یک از حریفش پیش افتاد.

رقابت‌های مرحله دپلی‌آف به صورت 4 از 7 برگزار می‌شود.

برنامه دیدارهای فردا:

ایندیانا - وارلاندو

ممفیس - کلیپرز

اوکلاهاما - دالاس

kobesadegh بازدید : 89 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

 در سالن آزادی تهران، مهرام سومین شکست را به تیم دانشگاه آزاد تحمیل کرد.

در سالن بعثت بندرامام تیم پتروشیمی با 21 امتیاز اختلاف موفق شد تیم فولاد ماهان اصفهان را شکست دهد تا امیدهای خود را برای رسیدن به فینال زنده نگاه دارد.

kobesadegh بازدید : 83 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به گزارش ایرنا، در این دیدار تیم 'شهرداری گرگان' موفق شد با نتیجه 72 بر 40 حریف خود را با شكست بدرقه كند.

همچنین در بازی دوم تیم 'پتروشیمی ماهشهر' با نتیجه 71 بر 64 تیم 'ذوب آهن اصفهان' را از پیش روی برداشت.

در این رقابتها 4 تیم حضور دارند كه به مدت سه روز در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان با هم به رقابت می پردازند.

رقابتهای گروه دوم در زنجان در حال برگزاری می باشد و از هر گروه دو تیم به مرحله نهائی صعود خواهند كرد.

مرحله نخست و مقدماتی این رقابتها با حضور 12 تیم در 4 منطقه كشور برگزار شد و تیمهای اول و دوم گروههای چهارگانه به مرحله دوم راه یافتند كه در 2 گروه 4 تیمی با هم به رقابت پرداخته اند.

kobesadegh بازدید : 83 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اين خبر با توجه به موفقيت تيم بسكتبال جوانان ايران در غرب آسيا كمي غيرمنتظره و ناگهاني بود.

محمدرضا مشحون مي‌گويد: «بچيروويچ سرمربي جديد اهل كشور اسلووني تيم‌هاي ملي بسكتبال جوانان و بزرگسالان، پس از سفر به ايران، در اولين مرحله كار خود را با تيم جوانان آغاز مي‌كند».

او حتي از برنامه جوانان خبر مي‌دهد كه فدراسيون‌هاي بسكتبال كشورهاي ايتاليا و تركيه از تيم جوانان دعوت كرده‌اند و علاوه بر آن، چند پيشنهاد ديگر نيز هست كه بايد بررسي شود.

مدير تيم‌هاي ملي همچنين گفته كه علي توفيق به عنوان سرمربي، تيم جوانان را ديگر هدايت نمي‌كند بلكه ‌بچيروويچ هدايت اين تيم را به همراه تيم ملي بسكتبال بزرگسالان ايران بر عهده مي‌گيرد: «شايد سرمربي جديد اهل اسلووني بخواهد توفيق در كنارش حضور داشته باشد و در اين صورت او به عنوان دستيار در تيم ملي بسكتبال ايران همكاري مي‌كند.»

ادامه پيدا كردن اين بحث كه باعث تعجب برخي از اصحاب رسانه شده بود پاي مربيان تيم جوانان را به ميان كشيد.

علي توفيق در چند گفت و گو با صدا و سيما، فدراسيون بسكتبال را در اجراي تصميمات جديد صاحب اختيار مي‌داند.

او حتي به سايت‌هاي خبري مي‌گويد: «درخصوص تيم جوانان تابع نظر فدراسيون هستم و اگر بچيروويچ بخواهد حاضرم به عنوان دستيار در كنار او تيم ملي را هدايت كنيم. هر خدمتي لازم باشد مي‌توانم به بسكتبال ارائه كنم زيرا مي‌خواهم تمام تجربياتم را در اختيار جوانان كشورم بگذارم.»

اين حرف‌ها در واقع اعلام ادامه همكاري توسط علي توفيق است و اما قاسم كياني ديگر مربي تيم بسكتبال جوانان كه خيلي پيش‌تر از توفيق با اين تيم كارش را آغاز كرده، درباره احتمال كنار گذاشته شدن از كادر فني تيم جوانان گفته است: «در اين خصوص اظهار نظري نمي‌كنم زيرا از ابتدا هم قرار بود با ورود بچيروويچ مسووليت تمام تيم‌ها بر عهده اين مربي گذاشته شود. بازيكنان بسيار خوبي در تركيب تيم جوانان حضور دارند و اگر خوب تدارك ديده شوند براي قهرماني در مسابقات قهرماني آسيا شانس زيادي داريم.»

موضوع تغيير كادر فني تيم جوانان با اين مصاحبه‌ها به پايان نرسيد. چند روز بعد مطلبي روي سايت فدراسيون بسكتبال قرار گرفت كه به نوعي جوابيه براي منتقدان اين فدراسيون بود.

فدراسيون بسكتبال بحثي را كه مدير تيم‌هاي ملي بسكتبال اولين بار مطرح كرده بود اين گونه خاتمه مي‌دهد: فدراسيون بسكتبال جمهوري اسلامي ايران اعلام مي‌دارد هيچ‌گونه تغييري در اين تيم به وجود نيامده است و طي جلسه‌اي كه هفته گذشته رييس فدراسيون بسكتبال با آقايان محمدرضا فدايي‌نژاد و علي توفيق سرپرست و سرمربي تيم داشتند، ضمن تقدير از عملكرد آنها در مسابقات اخير، از ايشان در خواست شده است تا خود را براي ادامه همكاري با اين تيم آماده كرده و برنامه آماده‌سازي تيم ملي جوانان را تا شروع مسابقات قهرماني آسيا به فدراسيون تحويل دهند.

اين شايعه‌ها كه هميشه پس از موفقيت‌ها و قهرماني تيم‌هاي ايراني در ميادين بين‌المللي توسط افرادي خاص منتشر مي‌شود براي فدراسيون بسكتبال تازگي نداشته و اين افراد طي ساليان سال با دروغ‌پردازي‌هاي خود سعي داشته‌اند افتخارات بسكتبال ايران و مربيان دلسوز اين تيم‌ها را به چالش و حاشيه ببرند.

kobesadegh بازدید : 88 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
رقابتهای بسکتبال حرفه ای ان بی ای امروز پیگیری شد. به گزارش رویترز ، نتایج این رقابتها به شرح زیر است : کلیولند 85 - 96 واشنگتن اورلاندو 102 - 95 شارلوت ایندیانا 87 - 92 شیکاگو نیویورک 99 - 93 لس آنجلس کلیپرز اوکلاهما سیتی 101 - 106 دنور میلواکی 85 - 90 فیلادلفیا فنیکس 106 - 110 سن آنتونیو از کنفرانس شرق تیمهای بوستون ، نیویورک ، فیلادلفیا ، شیکاگو ، ایندیانا ، میامی ، آتلانتا و اورلاندو و از کنفرانس غرب سن آنتونیو ، ممفیس ، دالاس ، اوکلاهما ، دنور ، لس آنجلس لیکرز ، لس آنجلس کلیپرز و یوتا به دور پلی آف راه یافته اند. 160 / 106

kobesadegh بازدید : 87 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در نخستین بازی برای کسب مقامهای پنجم تا هشتم مسابقات بسکتبال دسته برتر باشگاه های کشور، تیمهای شرکت ملی حفاری اهواز و صنایع پتروشیمی ماهشهر شامگاه سه شنبه درسالن 22 بهمن مجموعه ورزشی تختی اهواز رودرروی یکدیگر قرارگرفتند که درپایان صنایع پتروشیمی ماهشهر با نتیجه 89 بر80 مغلوب میزبان خود شد.

بازی برگشت این دیدار، یازدهم اردیبهشت ماه درماهشهر برگزار می شود.

تیمی به مقام پنجم تا هشتم مسابقات بسکتبال دسته برترباشگاه های کشور، دست پیدا می کند که مقابل حریف خود به دو پیروزی دست پیدا کند.

مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال دسته برتر باشگاه های کشور با حضور 12 تیم برگزار شد که در پایان این مرحله تیمهای اول تـا هشتم جدول رده بندی بـه مرحله پلی آف صعود کردند و چهار تیم هشتم تا دوازدهم جدول نیز از صعود بـه مرحله پلی آف بازماندند.

تیمهای شرکت ملی حفاری اهواز و صنایع پتروشیمی ماهشهر با شکست از تیمهای فولادماهان اصفهان و پتروشیمی بندرامام از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال دسته برتر باشگاههای کشور باز ماندند.
kobesadegh بازدید : 80 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

جواد داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی برابر پتروشیمی گفت: مسابقه را خوب شروع نکردیم و در ادامه توانستیم اشتباهات‌مان را برطرف کنیم و برنده شویم. در این بازی اندرسون را نداشتیم و از نظر بازیکن خارجی دچار مشکل بودیم. پتروشیمی با استفاده از 2 بازیکن خارجی و چند یار ملی‌پوش بازی خوبی را به نمایش گذاشت، اما ما بهتر از موقعیت‌های خود استفاده کردیم.

وی در مورد حاشیه‌های به وجود آمده و اینکه مسئولان پتروشیمی گفته‌اند داوری حرکات ناشایستی در زمین انجام می داد، گفت: در بازی اتفاق خاصی نیفتاد و همه حواشی در آخر مسابقه رخ داد. منشا اصلی حاشیه‌ها هم کادرفنی پتروشیمی بود. زمانی که شاهین‌طبع از زمین قهر می‌کند و بیرون می‌رود باید هم درگیری‌ها به وجود بیاید. آنها باید خودشان را درست کنند. من اگر حرکتی انجام دادم و حاشیه داشتم، جریمه‌اش را هم با دریافت اخطار دادم که آن هم به علت بازی کثیف بازیکنان پتروشیمی بود.

بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال فولادماهان عنوان کرد: صحبت‌هایی که آنها مطرح می‌کنند تنها در حد حرف است و خودشان را باید درمان کنند. داور در این بازی با هیچ کس تعارف نداشت. خارج از میدان با تمام داوران رفیق هستم، اما در بازی شرایط کاملا متفاوت است و قانون اجرا می‌شود.

داوری گفت: درست است که فولادماهان سال اولی است که در لیگ برتر حضور دارد، اما تفکرش سال اولی نیست. امیدوارم در بازی سوم هم ما برنده باشیم و فینالیست شویم.

فولاد ماهان در 2 بازی اول نیمه‌نهایی برابر پتروشیمی ماهشهر به برتری رسید. 2 دیدار بعدی یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به میزبانی پتروشیمی برگزار می‌شود.

kobesadegh بازدید : 92 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

غلام‌عباس صفرنژادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: متاسفانه فدراسیون بسکتبال در این فصل از نظر داوری با فولاد ماهان بسیار مدارا کرده است. 3 سال پیش زمانی که بابک نظافت و جواد داوری در تیم ما بودند یک حرکت غیر ورزشی انجام دادند و مشحون بدترین برخوردها را با آنها انجام داد، اما از زمانی که در فولادماهان حضور دارند، هرکاری دلشان می‌خواهد در زمین می‌کنند و برخوردی صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: در این موضوع فدراسیون بسکتبال را مقصر می‌دانیم که چرا برخورد یکسان با تیم‌های صورت نمی‌گیرد و بین تیم‌ها فرق می‌گذارد. چطور زمانی که مربی ما اعتراض می‌کند او را اخراج می‌کنند، اما صادق‌زاده در زمین تندترین اعتراض ها را دارد و داوران هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی تصریح کرد: تا حالا پیش نیامده که داور به طور مستقیم به نیروی انتظامی بگوید مربی را از زمین خارج کنید و باید با نماینده فدراسیون صحبت کند، اما روز گذشته هروس آوانسیان، داور بازی این کار را انجام داد و به نیروی انتظامی اعلام کرد کسایی‌پور را از زمین بیرون ببرید. درست است که مربی ما مقصر بود و باید اخراج می‌شد، اما نباید برخورد نامناسب با او می‌شد. قنبری دیگر داور بازی هم عملکرد بسیار ضعیفی داشت و در حد این بازی حساس نبود.

صفرنژادی عنوان کرد: از ابتدای فصل شائبه‌هایی در مورد کمک فدراسیون بسکتبال به فولاد ماهان و حمایت از این تیم شنیده و دیده می‌شود و ما خواهان این هستیم که فدراسیون این موضوع را برطرف کند و در مورد بازی‌های این تیم حساسیت بیشتری نشان دهد. در هیچ جای دنیا رئیس هیئت بسکتبال نمی‌تواند سرمربی شود، اما در ایران این کار صورت می‌گیرد. تبعیض‌هایی که وجود دارد تیم‌های دیگر را دلسرد می‌کند.

وی اظهار داشت: برای پایان دادن به این حاشیه‌ها منتظر هیچ اتفاقی نیستیم چون اصلا قرار نیست کاری صورت بگیرد. همه دیدند پتروشیمی تیم برتر میدان بود و اشتباهات داوری باعث شد بازنده باشیم، اما در ماهشهر تیم فینالیست ما خواهیم بود.

سرپرست پتروشیمی در مورد درگیری شاهین‌طبع، سرمربی این تیم با تصویر بردار یکی از رسانه‌ها به فارس گفت: زمانی که مربی ما اخراج شده بود وی دوربینش را روبروی صورت شاهین‌طبع قرار داده بود و تصویر می‌گرفت و سرمربی تیم هم دوربین او را گرفت و به من داد، اما پس از پایان بازی تصویربردار اعلام کرد قسمتی از دوربینش شکسته و شکایت کرد و کار به کلانتری کشیده شد و در آنجا همه چیز حل و فصل شد.

فولاد ماهان در 2 بازی اول نیمه‌نهایی برابر پتروشیمی ماهشهر به برتری رسید. 2 دیدار بعدی یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به میزبانی پتروشیمی برگزار می‌شود.

kobesadegh بازدید : 78 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اوکلاهاما سیتی، تیم دوم کنفرانس غرب لیگ بسکتبال NBA بامداد امروز میزبان سن آنتونیو بود. در این بازی که بیش از 18 هزار تماشاگر داشت، اوکلاهاما 118 بر 110 به برتری رسید.

کوین دورانت، ستاره اوکلاهاما در این بازی با کسب 32 امتیاز و 9 ریباند به عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان شناخته شد.

میامی هیت، تیم دوم کنفرانس شرق در روزی که ستاره‌های خود یعنی لبرون جیمز و دواین وید را در اختیار نداشت در سالن تی‌دی گاردن ایالت ماساچوست میهمان بوستون بود و شکست 78 بر 66 را تجربه کرد.


نتایج سایر دیدارهای امروز:


کلیپرز 102 - آتلانتا 109

فینیکس 88 - یوتاجاز 100

نیواورلان 83 - گلدن استیت 81

kobesadegh بازدید : 77 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا با کمک فدراسیون بسکتبال و باشگاه مهرام جشن قهرمان این تیم در رقابت‌های وابا را در ایران برگزار می‌کند.

قرار است مراسم جشن قهرمانی و اهدای جام روز سه‌شنبه هفته آینده از ساعت 19 تا 23 در هتل اوین تهران برگزار شود.

حمید رضا صمدزاده، سرپرست تیم بسکتبال مهرام در این باره به فارس گفت: تاریخ این مراسم سه‌شنبه هفته آینده تعیین شده و قصد داریم با دعوت از وزیر ورزش و جوانان، قالیباف شهردار تهران و جمعی از پیشکسوتان بسکتبال ایران جشن با شکوهی برگزار کنیم.

مهرام 28 فروردین با شکست الریاضی لبنان عنوان قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا را از آن خود کرد.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 561
  • بازدید کلی : 36,668
  • کدهای اختصاصی