loading...
Pro Basketball
آخرین ارسال های انجمن
kobesadegh بازدید : 146 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
جلسه هماهنگی مسابقات "جام خلیج همیشه فارس" با حضور نمایندگان 12 تیم راه یافته به مرحله دوم از ساعت 14 امروز در محل دفتر فدراسیون برگزار می گردد.

تیمهای گیلان و آذربایجان غربی (تیمهای اول و دوم گروه 1)-هرمزگان و خراسان رضوی (تیمهای اول و دوم گروه 2)-کرمانشاه و همدان (تیمهای اول و دوم گروه 3)-اصفهان و قزوین (تیمهای اول و دوم گروه 4)-تهران و مرکزی (تیمهای اول و دوم گروه 5) و تیمهای آذربایجان شرقی (سوم گروه 1) و خوزستان (سوم گروه 4) بدلیل معدل گل بالاتر به مرحله دوم این رقابتها راه یافتند.

 
kobesadegh بازدید : 78 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

رحیم بلبل آبادی ناظر بازی در مورد حاشیه‌‌های به وجود آمده در دیدار ذوب‌آهن و مهرام اظهار داشت: پیش از آغاز بازی اعلام کردند که نیروی انتظامی وجود ندارد، اما پس از اینکه ماموران حضور یافتند مسابقه را آغاز کردیم. در کوارتر سوم هم در صحنه‌ای تماشاگران ذوب‌آهن به هواداران مهرام که تعدادشان اندک بود، حمله کردند و به دلیل اینکه مشکلی پیش نیاید بازی را متوقف کردیم.

وی ادامه داد: در همان صحنه هم ماموران نیروی انتظامی به خارج از سالن رفته بودند و اعلام کردم تا زمانی‌که ماموران حضور پیدا نکنند، مسابقه را ادامه نمی‌دهیم و خوشبختانه آمدند و بازی از سر گرفته شد.

ناظر دیدار بسکتبال ذوب‌آهن و مهرام در مورد اینکه یکی از بازیکنان مهرام معتقد بود تماشاگران ذوب‌آهن علیه بازیکن خارجی آنها شعار نژادپرستانه داده‌اند، عنوان کرد: من هیچ گونه شعار نژادپرستانه‌ای نشنیدم، اما فحاشی از سوی تماشاگران به بازیکنان مهرام و داوران انجام شد که به خاطر همین مسئله بازی را نگه داشتیم.

بلبل‌آبادی ادامه داد: گزارش بازی و اتفاقات آن را به سازمان لیگ داده‌ام و باید دید آنها چه تصمیمی خواهند گرفت.

kobesadegh بازدید : 124 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 تیم تكماش میزبان این مسابقه كه جمعه شب در سالن ورزشی شهید سرلشگر بابایی قزوین برگزار شد، مقابل داماش لنگرود با حساب 76 بر 67 تن به شكست داد.

داماش لنگرود با كسب این پیروزی 31 امتیازی شد و هم امتیاز با آرارات تهران دیگر تیم مدعی گروه ب در صدر جدول قرار گرفت.

تكماش قزوین نیز با تحمل این شكست تنها یك امتیاز به اندوخته های خود اضافه كرد و با 27 امتیاز همچنان در رده هفتم جدول باقی ماند.

تیم های تكماش قزوین و داماش لنگرود در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته اول بسكتبال باشگاه های كشور پنجم اسفند به ترتیب میهمان هیات البرز و میزبان صنایع شاهرود خواهند بود.

رقابت های لیگ دسته اول بسكتبال باشگاه های كشور با حضور 22 تیم در دو گروه الف و ب پیگیری می شود
kobesadegh بازدید : 163 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

محمد علی ارباب‌زاده در مورد دیدار با مهرام اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و مهرامی‌ها انتظار چنین بازی خوبی از ذوب‌آهنی‌ها نداشتند. به نظرم داورانی که برای این مسابقه انتخاب شده بودند، باعث شدند که بازی روند خوب خود را از دست بدهد.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم که علیه ما قضاوت کرده‌اند، اما داوری که می‌خواهد برای مهدی کامرانی و صمد نیکخواه بهرامی سوت بزند باید جرات داشته باشد و بتواند بازی را کنترل کند.

سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه نیکخواه بهرامی هم معتقد بود، ذوب‌آهنی‌ها خشن بازی کردند و داور خطای آنها را نگرفت، عنوان کرد: فیلم بازی وجود دارد و اگر این اعتقاد را دارند می‌توانیم بنشینیم و کارشناسان داوری در مورد آن نظر بدهند. آنجا مشخص خواهد شد که بازیکن خارجی آنها باید در کوارتر اول از زمین اخراج می‌شد.

وی بیان داشت: برخی داوران متأسفانه سر‌جهازی ما شده‌اند و اکثر مسابقات ما را سوت می‌زنند. چرا نباید داوران به طور چرخشی در مسابقات حاضر شوند؟ نیکخواه و پرنیاک 2 داوری هستند که از ابتدای فصل بارها برای ما قضاوت کرده‌اند.

ارباب‌زاده با اشاره به به این موضوع که هیچ‌گونه شعار نژاد‌پرستانه‌‌ای سر داده نشد، تأکید کرد: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و اگر مهرامی‌ها این موضوع را مطرح کرده‌اند ما هم می‌توانیم خیلی چیزهای دیگر را بگوییم. متأسفانه برخی بازیکنان در ایران به جایی رسیده‌اند که همه چیز را سفسطه می‌کنند.

منبع:فارس

kobesadegh بازدید : 144 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ممفیس گریزلیز امروز در سی و یکمین بازی خود در این فصل برابر دنور ناگتس قرار گرفت و با حساب 103 بر 102 به پیروزی رسید.

ممفیس با این نتیجه هفدهمین برد خود را جشن گرفت و در مکان ششم جای گرفت.

حامد حدادی در این بازی هم نتوانست فرصت حضور در میدان را کسب کند و نیمکت‌نشین بود.

میامی هیت باز هم با درخشش لبرون جیمز، پادشاه خود به یک پیروزی دیگر در این فصل دست یافت و کلیولند را 111بر 87 از پیش رو برداشت.

جیمز در این بازی 28 امتیاز را برای تیم خود به ثبت رساند.

*نتایج سایر دیدارهای امروز:

میلواکی 85 - اورلاندو 94

شارلوت 98 - تورنتو 91

ساکرامنتو 108 - دترویت 114

دالاس ماوریکس 82 - فیلادلفیا 75

مینه سوتا 111 - هوستون 98

نیو ارولآن 89 - نیویورک نیکس 85

گلدن استیت 87 - اوکلاهاما سیتی 110

واشنگتن 100 - یوتاجاز 114

منبع:خبرگزاری فارس

kobesadegh بازدید : 88 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

صمد نیکخواه بهرامی در مورد دیدار با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: متاسفانه شرایط برای برگزاری دیدار به هیچ وجه مساعد نبود و در واقع بازی انجام شد، اما نمی‌توانیم نام آن را بسکتبال بگذاریم! هر زمانی که از ذوب‌آهن پیش می‌افتادیم بازی به طریقی متوقف می‌شد تا ذوبی‌ها ریکاوری کنند و بتوانند فاصله را کمتر کنند.

وی تاکید کرد: داور بازی قضاوت ضعیفی داشت، اما جدا از این مسئله بازیکنان ذوب‌آهن آنقدر خشن و فیزیکی بازی کردند که پس از بازی تمام بدنم در یخ بود و از درد نتوانستم بخوابم. در صحنه‌ای دستم به احمدیان، بازیکن ذوب‌آهن خورد؛ خطای او و کاملا ناخواسته بود.

  کاپیتان تیم ملی تصریح کرد: داوران بازی هم که اصلاً نتوانستند بازی را کنترل کنند و اگر ذوب‌‌آهن یک مقدار قوی‌تر از ما بود در آن شرایط قطعاً شکست می‌خوردیم و اگر می‌گویند شانس آوردیم، واقعاً همین طور بود.

 

* دنیا با نژادپرستی مبارزه می‌کند، اما تماشاگران ذوب‌آهن شعار نژادپرستانه می‌دهند

بازیکن تیم بسکبال مهرام تاکید کرد: به فحش‌های ناموسی که تماشاگران آنها به ما دادند کاری نداریم، چون دیگر به این موضوع عادت کرده‌ایم، اما چرا باید به بازیکن خارجی که در لیگ ایران بازی می‌کند و میهمان ما است بی‌احترامی کنیم و شعار نژادپرستانه بدهیم؟

نیکخواه بهرامی افزود: اگر این اتفاق در جای دیگری از جهان می‌افتاد هم تیم و هم تماشاگرانش را جریمه می‌کردند. در قرن 21 زندگی می‌کنیم و تمام دنیا با نژادپرستی مبارزه می‌کند، اما تماشاگران ذوب‌آهن از اول بازی به پپسو، بازیکن سنگالی ما شعار "سیاه پوست" سر می‌دادند.

 

* باید نام دیگری برای بسکتبال انتخاب کنیم

نیکخواه بهرامی عنوان کرد: تنها خوشحالی‌ مان این است که این بازی از تلویزیون پخش نشد، چون در این صورت دیگر نمی‌توانستیم اسم خود را بازیکن بسکتبال بگذاریم. اگر قرار است که بازی‌ها به این شکل و به صورت ناعادلانه برگزار شود باید اسم دیگری برای آن انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: به نظر من این گونه بازی‌ها هیچ دردی از بسکتبال ایران دوا نخواهد کرد. نباید این طور باشد که چون مهرام قوی است و به هیچ تیمی نمی‌بازد، سرش را ببرند و به آن بی‌احترامی کنند. ما هم می‌خواهیم بسکتبال بازی کنیم و از آن لذت ببریم.

 

* امیدوارم در غرب‌آسیا بازی بهتری با ذوب‌آهن داشته باشیم

ملی‌پوش مهرام در مورد دیدار برگشت با آرامکس اردن در پلی‌آف غرب آسیا اظهار داشت: آرامکس تیم بسیار ضعیفی است و در بازی رفت هم در اردن بیشتر بازیکنان جوان ما بازی کردند و برنده شدند. در دیدار برگشت هم در تهران کار سختی نداریم و به راحتی راهی دور بعد می‌شویم.

وی افزود: مهرام و ذوب‌آهن در صورت صعود در نیمه‌نهایی هم با یکدیگر بازی خواهند کرد و امیدوارم دیگر اتفاقاتی که در لیگ ایران افتاد، رخ ندهد و شاهد بازی بهتری باشیم.

 

* بچیروویچ مربی بزرگی است

نیکخواه‌بهرامی در مورد انتخاب سرمربی تیم‌ملی گفت: بچیروویچ مربی بزرگی است و سابقه درخشانی هم دارد. جام جهانی 2010 سرمربی اسلوونی بود و هشتم جهان هم شدند؛ اینها نشان می‌دهد که مربی بزرگی برای ایران انتخاب شده است و باید دید چه نتایجی کسب خواهیم کرد.

 

* برخی صحبت‌ها تیم‌ملی را دچار حاشیه کرده است

کاپیتان تیم‌ملی بسکتبال عنوان کرد: متاسفانه تیم ملی ما هم دچار حاشیه‌هایی است و برخی بازیکنان جوانی که به تیم‌ملی راه یافته‌اند صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که تیم را دچار حاشیه می‌کند.

وی تصریح کرد: پس از جام ملت‌ها برخی بازیکنان می‌گفتند که صمد نیکخواه بهرامی در جام ملت‌ها به دنبال حضور در بین 5 بازیکن برتر جام بود، اما به هیچ وجه این طور نبود. پس از حذف ایران بزرگترین ناراحتی و حسرتم این بود که چرا نتوانستیم قهرمان شویم و به المپیک برویم.

 

* زشت است بازیکنی که 15 بازی ملی‌ هم ندارد به بزرگ‌ترهای تیم‌ملی بی‌احترامی کند

وی ادامه داد: زشت است بازیکن جوانی که حتی 15 بازی ملی‌ هم ندارد به بزرگترهای تیم‌ملی بی‌احترامی کند و صحبت‌هایی مطرح ‌کند که اصلاً واقعیت ندارد. به نظر من مسئولان فدراسیون و سرپرست تیم‌ملی باید جلوی این مسائل را بگیرند، چون این مسائل به ضرر تیم‌ملی است.

نیکخواه‌بهرامی خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهند مرا خراب کنند اشکالی ندارد، اما تیم‌ملی را وارد حاشیه نکنند. الان یا 5 سال دیگر، سرانجام می‌روم، اما کوچکترین ضربه‌ای که به تیم‌ملی وارد شود جبرانش شاید چندین سال طول بکشد.

منبع:خبرگزاری فارس

kobesadegh بازدید : 124 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مسعود قاسمی (سرمربی تیم بسکتبال آ،اس شیراز) در مورد شکست 70 بر 46 برابر تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: شوت‌های زیادی به سبد شهرداری زدیم، اما متاسفانه وارد سبد نشد و در طرف دیگر گرگانی‌‌ها با توجه به اینکه در خانه بازی می‌کردند و از طرف دیگر می‌دانستند با پیروزی در این بازی راهی پلی‌آف می‌شود با انگیزه بسیار زیادی بازی کردند و برنده شدند.

وی گفت: پس از کنار گذاشتن مارکوس از فهرست تیم‌مان در پست 5 دچار مشکل شدیم و زیر حلقه و در ریباندها دیگر بازیکنی نداریم که بار تیم را به دوش بکشد.

قاسمی در مورد اینکه آیا تیمش در پلی‌آف تیم‌های پایین جدول شرکت می‌کند یا خیر، عنوان کرد: به نظر من فدراسیون باید دیدارهای حذفی تیم‌های نهم تا دوازدهم را کنار بگذارد، چون تفاوتی ندارد که در رده نهم یا دوازدهم قرار بگیریم. تیم‌های پایین جدول دیگر انگیزه‌ای ندارند و برگزاری چنین بازی‌هایی تنها هزینه اضافی روی دست‌شان می‌گذارد.

وی افزود: به نظر من سال آینده باید فدراسیون تدبیری بیندیشد که تیم‌هایی که وضعیت مالی خوبی دارند در لیگ برتر شرکت کنند تا دیگر در میانه فصل شاهد بی انگیزگی تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی نباشیم.

kobesadegh بازدید : 125 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در رقابت‌های امروز NBA سه بازی انجام شد که در مهمترین دیدار شیکاگو بولز، صدرنشین کنفرانس شرق موفق شد بوستون را با حساب 89 بر 80 شکست دهد و بیست و پنجمین برد خود را در کارنامه‌اش ثبت کند.

نیوجرسی نتس که در این فصل نتایج خوبی را کسب نکرده است، شکست دیگری را امروز تجربه کرد و برابر ایندیانا پیسرز 93 بر 88 مغلوب شد.

لس‌آنجلس کلیپرز و پورتلند هم دیگر بازی امروز را برگزار کردند که حساب کار 2 تیم در پایان با برتری 74 بر 71 کلیپرز همراه بود.

kobesadegh بازدید : 88 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در هفته پایانی دیدارهای مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، شامگاه پنجشنبه در یکی از پنج بازی همزمان که در شهرهای مختلف کشورمان به انجام رسید، جهش ترابری قم در میهمانی تیم همیاری شهرداری زنجان یک شکست دیگر را تجربه کرد.

مصاف جهش ترابری قم و همیاری شهرداری زنجان یکی از دیدارهای همزمان هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بود که در پایان آن شکستی دیگر برای نماینده بسکتبال قم یعنی جهش ترابری رقم خورد و این تیم در میهمانی حریف زنجانی خود باز هم باخت.

این مسابقه از هفته پایانی دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به قضاوت اصغر  قاسمیان به عنوان سرداور، محمد شهمیرزادی به عنوان داور اول، مهرداد آذرمی به عنوان داور دوم و حمید خمجانی به عنوان ناظر در سالن دکتر بهشتی شهر زنجان و به میزبانی همیاری شهرداری زنجان برگزار شد که در نهایت با اختلاف 21 گل به سود میزبان به پایان رسید.

بسکتبالیست‌های جهش ترابری قم در حالی که این روزها برایشان قرار گرفتن در رده نهم یا دوازدهم جدول رده بندی مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال چندان فرقی نمی‌کند، در هر چهار کوارتر بازی به همیاری شهرداری زنجان نتیجه را واگذار کردند.

در حالی که تمام امیدهای نماینده بسکتبال استان قم به بقا در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور به دیدارهای مرحله پلی آف است، شاگردان سید عباس آقاکوچکی در تیم بسکتبال جهش ترابری قم مقابل میهمان خود به شکست سنگین 84 به 63 تن دادند.

این باخت هیجدهمین شکست تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور و در جریان بازی‌های مرحله گروهی بود و منجر به تثبیت موقعیت نماینده قم در مکان دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر شد.

هجدهمین شکست این فصل تیم بسکتبال جهش ترابری قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور باختی بود که موجب شد تا نماینده بسکتبال قم با اندوخته 24 امتیازی خود و البته با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا در انتهای جدول ره بندی رقابت‌های لیگ برتر این فصل بماند.

در حالی که بازی‌های مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال رسما به کار خود پایان داد، جهش ترابری قم یک بازی معوقه با تیم بسکتبال مهرام تهران از هفته نوزدهم مرحله گروهی باقی دارد که این دیدار در تاریخی که سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال اعلام می‌کند، در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

بلافاصله بعد از پایان دیدارهای مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال برنامه بازی‌های مرحله پلی آف را اعلام خواهد کرد تا تیم‌های اول تا چهارم و دو تیم سقوط کننده به دسته پائین‌تر مشخص شوند.

kobesadegh بازدید : 134 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

هفته بیست و دوم لیگ ‌برتر بسکتبال عصر امروز از ساعت 16 به طور همزمان با برگزاری 5 بازی پیگیری شد که با پیروزی مدعیان قهرمانی همراه بود.

در اصفهان مهرام و ذوب‌آهن دو رقیب دیرینه برابر هم به میدان رفتند، اما به دلیل شرایطی که 2 تیم در جدول دارند و مشکلات مالی که ذوبی‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند از حساسیت خاصی برخوردار نبود.

شاگردان هاشمی در مهرام همان طور که پیش‌بینی می‌شد برتر آغاز کردند و نیمه اول را پیروز شدند، اما در نیمه دوم شاگردان فرزاد کوهیان عملکرد بهتری داشتند و فاصله را کمتر کردند.

لورن وودز، بازیکن خارجی ذوب‌آهن روز بسیار ضعیفی را پشت سرگذاشت و کمکی برای بهتر نتیجه گرفتن تیمش نکرد تا در پایان ذوب‌آهن این دیدار خانگی را هم با نتیجه 73 بر 68 بازنده باشد.

در دیگر دیدار حساس این هفته هم که در سالن مخابرات اصفهان برگزار شد فولاد ماهان میزبان پتروشیمی بندرامام بود.

2 تیم از همان ابتدای بازی رقابت‌ نزدیکی داشتند و نیمه نخست تنها با یک امتیاز اختلاف و با نتیجه 39 بر 38 به سود فولادی‌ها خاتمه یافت.

نیمه دوم هم رقابت پایاپای دنبال شد که در پایان فولادی‌ها با استفاده از شرایط میزبانی توانستند 94 بر 83 برنده بازی باشند و در رده دوم باقی بمانند.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در پتروشیمی که روز دوشنبه در رقابت‌های غرب آسیا مغلوب شانفیل شده بودند، امروز در لیگ برتر هم باختند تا ناکامی‌های این تیم تداوم داشته باشد.

در گرگان جدال شهرداری این شهر و لوله آ.اس شیراز که برای رسیدن به پلی‌آف بود در پایان با حساب 70 بر 46 به سود گرگانی ها خاتمه یافت، تا این تیم به مرحله پلی‌آف لیگ برتر به عنوان آخرین تیم راه پیدا کند.

صنایع پتروشیمی و دانشگاه آزاد در ماهشهر در حالی برابر هم قرار گرفتند که ماهشهری‌ها برای گرفتن انتقام شکست دور رفت به میدان رفتند، موفق شدند 75 بر 73 برنده بازی باشند و یازدهمین برد خود را جشن بگیرند.

شهرداری زنجان و جهش ترابر قم هم در زنجان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که حساب کار در پایان با برتری 84 بر 63 زنجانی‌ها همراه بود.

در نخستین بازی هفته هم رور دوشنبه پویا تهران در زمین خود ملی حفاری اهواز را 67 بر 56 شکست داده بود.

سایر دیدارهای لیگ‌برتر که معوقه از هفته‌های گذشته است در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 564
  • بازدید کلی : 36,671
  • کدهای اختصاصی