loading...
Pro Basketball
آخرین ارسال های انجمن
kobesadegh بازدید : 79 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

گارد راس جوان تيم بسكتبال مهرام اين تيم را پشتوانه بسكتبال ايران معرفي مي كند و معتقد است جوانان اين تيم نيز به آمادگي خوبي رسيده‌اند و پاسخ اعتماد مربيان را مي‌دهند.

فريد اصلاني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شرايط بازيكنان جوان مهرام را مناسب ارزيابي كرد و گفت: مهرام در اين فصل تيم بسيار جواني دارد و با استفاده از چند مهره كليدي كه از بزرگان بسكتبال ايران هستند، شرايطي ايجاد كرده تا آينده بسكتبال نيز تضمين شود. بازيكنان جوان مهرام در كنار هم تيمي‌هاي با تجربه خود آموزش مي‌بينند و روز به روز بهتر و بهتر مي‌شوند. پيشرفت اين بازيكنان از ابتداي فصل مشهود است و اميدوارم بتوانيم پاسخ اعتماد كادر فني را نيز بدهيم.

وي با اشاره به عملكرد خود در رقابت‌هاي غرب آسيا ادامه داد: نخستين تجربه من در رقابت‌هاي باشگاهي غرب آسيا بود و پس از قهرماني از عملكردم راضي بودم. فكر مي‌كنم براي نخستين بار كه برابر بازيكنان بزرگ منطقه به ميدان رفتم، نمايش راضي كننده اي داشتم و خوشحالم كه در قهرماني تيمم نقش كوچكي ايفا كردم.

گارد راس جوان مهرام با تاكيد بر اهميت اعتماد كادر فني به بازيكنان جوان تصريح كرد: خوشبختانه مربيان مهرام به تمامي بازيكنان خود اعتماد دارند. وقتي وارد زمين مي‌شدم، آنقدر از خودم مطمئن بودم كه بدون هيچ دغدغه‌‌اي نمايش هميشگي‌ام را انجام مي‌دادم، چرا كه بيش از هر چيز مي دانستم كه مربي تيم به من اعتماد دارد. شايد در جريان مسابقه كادر فني بيشتر سر من داد بكشد، اما مطمئنا اين اتفاق‌ها براي من نقش كمكي دارند و باعث مي‌شوند كه عملكرد بهتري داشته باشم.

اصلاني با بيان اين مطلب كه ديدار فينال باشگاه‌هاي غرب آسيا با تمام مسابقات متفاوت بود، تصريح كرد: مرحله نهايي باشگاه‌هاي غرب آسيا حساسيت بسيار بالايي داشت. نام ايران در ميان بود و باشگاه مهرام قصد داشت براي كشور افتخارآفريني كند، به همين دليل اين مسابقه جاي ريسك باقي نمي‌گذاشت. با توجه به اين مساله كادر فني بيشتر از پنج بازيكن اصلي‌اش استفاده مي‌كرد، اما در ميان آن‌ها جوانان نيز به ميدان مي‌رفتند كه خوشبختانه من فرصت خوبي داشتم تا بتوانم خودم را نشان دهم.

وي با تاكيد بر اين مطلب كه كادر فني اعتمادش را به بازيكنان تيم نشان داده است، ادامه داد: در ديدار پنجم برابر الرياضي بازيكنان جوان مهرام دقايق زيادي وارد زمين شدند، امير صديقي عملكرد خوبي داشت و در نبود صمد نيكخواه بهرامي توانست به اعتماد كادر فني پاسخ خوبي بدهد.

وي همچنين افزود: مهرام پشتوانه بسكتبال ايران است و اگر از اين تيم حمايت شود، مي‌تواند در آينده نيز براي كشور افتخارآفريني كند. كلاس كاري مهرام همانند تمام باشگاه‌هاي حرفه‌اي است و مسئولان اين تيم به خوبي مي دانند كه بايد چه كاري انجام دهند. من نيز به عنوان يك بازيكن مي‌‌خواهم در اين تيم باشم و در كنار بازيكنان با تجربه و كادر فني قدرتمندش بسكتبال حرفه‌اي‌ام را ادامه دهم.

بازيكن تيم بسكتبال مهرام درباره برتري تيمش برابر شهرداري گرگان از مرحله پلي‌آف ليگ برتر بيان كرد: شهرداري گرگان تيم خوبي است، اما به دليل مشكلاتي كه دارد، دچار افت روحي شد. اين تيم بازيكن خارجي نداشت و به همين دليل تحت فشار قرار مي‌گرفت. از طرف ديگر نيز آمادگي بازيكنان مهرام و انگيزه بسكتباليست‌هاي جوان باعث شد تا برابر اين تيم با نتيجه‌ خوبي به پيروزي برسيم.

وي در پايان اظهار كرد: فكر مي‌كنم تمام بازيكنان مهرام به شرايط خوبي رسيده اند و مي‌توانند در دقايق حساس جايگزين مهره‌هاي كليدي نيز شوند. ديدارهاي سختي برابر دانشگاه آزاد داريم ، چرا كه مرحله نيمه نهايي جاي ريسك ندارد و تمامي بازيكنان بايد با تمركز و دقت بالايي مسابقه دهند. اميدوارم مهرام در اين مرحله نيز به پيروزي برسد و راهي فينال ليگ برتر شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 259
  • بازدید سال : 730
  • بازدید کلی : 36,837
  • کدهای اختصاصی