زمان جاری : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 6:28 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 234
نویسنده پیام
neda_taji آفلاین


ارسال‌ها : 14
عضویت: 17 /1 /1391
تشکرها : 1
تشکر شده : 1
اخباره نقل و انتقالات (بمباران)
سلاااام تاجیهای گله دوس داشتنی
اینجا واستون اخباره نقل و انتقالات رو میذارم
امیدوارم بهره ی لازم رو ببرید

سه شنبه 23 خرداد 1391 - 02:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
neda_taji آفلاین



ارسال‌ها : 14
عضویت: 17 /1 /1391
تشکرها : 1
تشکر شده : 1
پاسخ : 1 RE اخباره نقل و انتقالات (بمباران)
میداودی و عمران‌زاده تمدید کردند/ فتح‌الله‌زاده: انصاری‌فرد را استقلالی بدانید

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه استقلال روزهای شلوغی را در فصل نقل و انتقالات پیش روی خود می‌بیند و علی فتح الله زاده در اولین اقدام خود برای تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته این تیم قرارداد میلاد میداودی را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام این خبر گفت: همچنان در حال مذاکره با سیدجلال حسینی و کریم انصاری فرد هستیم و مذاکرات خوبی داشتیم. روند مذاکرات رو به جلو و قابل پیشرفت بوده و از همین رو به هواداران می‌گویم انصاری‌فرد را استقلالی بدانند. این بازیکن دوست دارد در استقلال بازی کند و ما هم تمایل داریم در خدمت استقلال باشد و از همین رو مذاکرات با این بازیکن خوب پیش رفته است.
فتح الله زاده همچنین با اشاره به تمدید قرارداد حنیف عمران زاده گفت: با وجود پیشنهاداتی که این بازیکن داشت قرارداد او را تمدید کردیم تا یکی دیگر از مهره‌های خود را حفظ کرده باشیم.
به گزارش فارس، باشگاه استقلال تاکنون میثم بائو و هاشم بیک زاده را به خدمت گرفته و قرارداد میلاد میداودی، حنیف عمران‌زاده و پژمان منتظری را تمدید کرده است.

امضای کاربر :
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 02:01
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
neda_taji آفلاین



ارسال‌ها : 14
عضویت: 17 /1 /1391
تشکرها : 1
تشکر شده : 1
پاسخ : 2 RE اخباره نقل و انتقالات (بمباران)
فتح‌الله‌زاده: از پرسپولیس و سپاهان جلوتر هستیم/رحمتی بازیکن ما را نیاورد، جریمه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح الله زاده درباره اینکه چه زمانی با سید جلال حسینی قرار داد امضا می‌کنند، گفت: از فردا مذاکرات با حسینی را جدی می‌کنیم. می‌خواهیم تیم قوی ببندیم. با دهنوی و اکبرپور هم صحبت کرده‌ایم.
وی درباره تمدید قرارداد مهدی رحمتی اظهار داشت: رحمتی که دستیار مدیرعامل است. به او ماموریت داده‌ایم یک بازیکن را برای ما بیاورد و اگر نتواند بیاورد باید نصف قراردادش را به ما بدهد.
مدیر عامل استقلال درباره اینکه حسینی با همه تیم‌ها مذاکره می‌کند و در آخر در سپاهان می‌ماند گفت: سید جلال پسر خوبی است. درست است که سال گذشته ما را سر کار گذاشت اما به ما قولی نداده بود. امسال هم اگر نمی‌تواند به استقلال بیاید باید زودتر بگوید تا ما در خط دفاع دچار مشکل نشویم.
فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال که در نقل و انتقالات از پرسپولیس و سپاهان جلو هستند یا خیر عنوان کرد: از سپاهان و پرسپولیس جلو هستیم. اگر امروز با این 5 بازیکن قرارداد امضا نمی‌کردیم چه غوغایی می‌شد اما ما توانستیم بازیکنان خودمان را نگه داریم و از سپاهان و پرسپولیس جلوتر هم می‌زنیم. با تدبیر بازیکن انتخاب می‌کنیم نه با هوچی‌گری.
مدیرعامل استقلال درباره حضور امیدوار رضایی در باشگاه گفت: با توجه به اینکه سر امیدوار رضایی خلوت‌تر شده از او خواستم به باشگاه بیاید و روی 2، 3 پروژه اقتصادی و راهبردی کار کند و برای آنها وقت بگذارد. یکی از مباحث ما تلویزیون است. پولی که سازمان لیگ بابت پخش تلویزیونی به ما می‌دهد منصفانه نیست و می‌خواهیم اگر بشود خودمان با تلویزیون مذاکره مستقیم داشته باشیم.
وی درباره این شایعه که گفته می‌شود وزارت ورزش قصد دارد پس از بسته شدن تیم وی را برکنار کند گفت: حتی اگر وزارت ورزش این منظور را هم داشته باشد مهم این است که تیم را خوب ببندم و اگر هم کنار بروم همین که هواداران بابت بستن تیم خوب شاد می‌شوند مهم است.
فتح الله زاده در مورد اینکه آیا با مجتبی جباری برای تمدید قرارداد تماس گرفته است یا خیر گفت: خیر،‌ من هنوز با بازیکنان ملی پوش خود صحبت نکردم. اگر با مهدی رحمتی هم صحبت کردم به این دلیل بود که می‌خواست به من بگوید که پسردار شده است. جباری در لیست قلعه نویی است.
مدیر عامل استقلال در مورد اینکه آندرانیک تیموریان از باشگاه قطری پیشنهاد دارد اظهار داشت: شاید یک تیم قطری او را بخواهد ولی اگر قرار باشد در ایران بماند در استقلال خواهد ماند. ما می‌خواهیم تیم قدرتمندی ببندیم.
وی درباره جدایی هنکه از استقلال و اینکه گفته می‌شود بیش از 400 هزار یورو از استقلال طلب دارد گفت: کل قرار داد هنکه 400 هزار یورو نیست. او قرار داد 260 هزار یوروی با استقلال داشت و 50 هزار یورو از ما طلب دارد. ایشان رفتنی است و امیر قلعه نویی دستیاران خود را معرفی می‌کند.
فتح الله زاده درباره بازیکنانی مثل امیر آبادی، شریفات و عزیززاده گفت: قلعه نویی هنوز لیست مازاد خود را به ما اعلام نکرده و فردا این لیست را مشخص می‌کنیم. من آدم با مرام و با معرفتی هستم و هر چه زودتر تکلیف این بازیکنان را مشخص می‌کنم. همه می‌گفتند استقلال کیانوش رحمتی را به دلیل آسیب دیدگی نمی‌خواهد اما ما او را حفظ می‌کنیم.

امضای کاربر :
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 02:03
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
neda_taji آفلاین



ارسال‌ها : 14
عضویت: 17 /1 /1391
تشکرها : 1
تشکر شده : 1
پاسخ : 3 RE اخباره نقل و انتقالات (بمباران)
ایمان مبعلی به استقلال بازگشت



به گزارش خبرگزاری فارس، ایمان مبعلی امروز با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید و با این تیم قرارداد یک ساله بست.
مبعلی پیش از این نیز در استقلال بازی می‌کرد و پس از مدتی حضور در امارات بار دیگر به جمع‌ آبی‌پوشان بازگشت.


ایمان جونی خوش برگشتی ، دلمون تنگت بود

امضای کاربر :
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 02:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :