loading...
Pro Basketball
آخرین ارسال های انجمن
kobesadegh بازدید : 83 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA امروز 10 بازی برگزار شد که در مهم‌ترین آنها اوکلاهاما به برتری رسید و لیکرز شکست خورد.

اوکلاهاما سیتی که همچنان در صدر جدول کنفرانس غرب قرار دارد برابر دنور ناگتس قرار گرفت که نتیجه این بازی در پایان با برتری 124 بر 118 اوکلاهاما همراه بود.

کوین دورانت و وست بروک، 2 فوق ستاره اوکلاهاما در این بازی در مجموع 91 امتیاز از 124 امتیاز را برای تیم خود به ثبت رساندند.

لس آنجلس لیکرز با وجود درخشش کوبی برایانت نتوانست نتیجه خوبی را مقابل فنیکس سانس کسب کند و 102 بر 90 بازنده شد.

برایانت با کسب 32 امتیاز به عنوان پر امتیازترین بازیکن زمین بود.

نتایج سایر دیدارهای امروز:

دالاس 97 - نیویورک نیکس 104

اورلاندو مجیک 78 - میامی هیت 90

ساکرامنتو 92 - کلیولند 93

بوستون 81 - دترویت 96

شارلوت 73 - ایندیانا 108

یوتا جاز 85 - هوستون 101

فیلادلفیا 91 - مینه  سوتا 92

میلواکی باکس 92 - نیوجرسی 85

kobesadegh بازدید : 80 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

غلامعباس صفرنژادی در مورد اینکه یکی از روزنامه‌ها موضوع تغییر سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی را مطرح کرده بود، اظهار داشت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و طرح آن هم کار شایعه‌سازانی است که پیش از آغاز فصل چشم به نیمکت پتروشیمی دوخته بودند و حالا هم این کار را انجام می‌دهند.

وی گفت: پس از اینکه دست این افراد از حضور در تیم ما کوتاه ماند این شایعات را مطرح می‌کنند. البته ما به خاطر دلایلی نخواستیم از این افراد در تیم‌مان استفاده کنیم.

سرپرست پتروشیمی تاکید کرد: باشگاه از شاهین‌طبع رضایت دارد و او با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

پتروشیمی پنج‌شنبه در دیدار معوقه لیگ برتر به دیدار همشهری‌اش صنایع پتروشیمی می‌رود.

kobesadegh بازدید : 79 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

یحیی عسگری‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: در مرحله نهایی لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور، سرنوشت لیگ برتری شدن لوبون آمل هشت اسفند ماه در قزوین تعیین می‌شود.

وی تصریح کرد: این تیم به جمع چهار تیم برتر لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر کشور راه یافت که برای لیگ برتری شدن از ششم اسفند ماه سال جاری به مدت دو روز در قزوین توپ می‌زند.

عسگری‌پور با اشاره به اسامی چهار تیم برتر صعودکننده به مرحله نهایی گفت: تیم‌های لوبون، پگاه شیراز، فیروز قزوین و آسایشگاه فیاض بخش مشهد به این مرحله صعود کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: دو تیم برتر مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور لیگ برتری می‌شوند.

عسگری‌پور با اعلام اینکه این تیم با غلبه بر حریفان خود می‌تواند به لیگ برتر این رشته ورزشی در بخش جانبازان و معلولان راه یابد، گفت: برای رسیدن به این مهم هم‌اکنون همه تلاش خود را معطوف این رقابت‌ها در مرحله پایانی کردیم.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان لوبون مازندران با تاکید اینکه برای همه بازیکنان برای حضور به جمع تیم‌های لیگ برتری تدارکات لازم آماده شد، تصریح کرد: هم‌اکنون تیم ما در شرایط بسیار خوبی به سر برده و همه بازیکنان در سلامت کامل به سر می‌برند و تنها به لیگ برتری شدن می‌اندیشند.

عسگری‌پور سرمربی این تیم را نادعلی ملکشاه از مربیان بازیکن‌ساز بسکتبال شمال کشور برشمرد و اذعان داشت: تیم لوبون بسیار امیدوار است تا با شکست دیگر رقبای خود یکی از تیم‌های لیگ برتر آینده بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور باشد.

kobesadegh بازدید : 82 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در دیدار نهایی رقابت‌های بسکتبال جام پادشاهی اسپانیا شب گذشته 2 تیم رئال مادرید و بارسلونا برابر هم قرار گرفتند که رئالی‌ها در پایان رقیب دیرینه خود بارسلونا را با حساب 91 بر 74 از پیش رو برداشتند و صاحب بیست و سومین قهرمانی خود شدند.

سرجیو از رئال در این بازی با کسب 23 امتیاز به عنوان ارزشمند‌ترین بازیکن شناخته شد.

آبی و اناری پوشان نیز 22 عنوان قهرمانی را از آن خود کرده‌اند و پس از رئال رکورد دار هستند.


kobesadegh بازدید : 78 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تیم بسکتبال مهرام در دور برگشت مرحله پلی‌آف باشگاه‌های غرب آسیا سه‌شنبه شب از ساعت 19:30 در تالار آزادی تهران میزبان آرامکس اردن است که بازی رفت را در خانه مغلوب شد.

مهرامی ها که در بازی رفت به یک پیروزی راحت دست یافتند در برگشت هم به نطر نمی‌رسد کار سختی داشته باشند و از حالا باید این تیم را در مرحله بعد ببینیم.

در نخستین بازی دور برگشت هم ذوب‌آهن عصر امروز در اصفهان به مصاف المتحد لبنان می‌رود.

رقابت‌های حذفی باشگاه‌های غرب آسیا به صورت 2 از 3 برگزار می‌شود.

kobesadegh بازدید : 83 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فلورنتینو پرس پیروزی بسکتبال رئال مادرید مقابل بارسلونا را نشانه برتری تاکتیکی و مهره به مهره نسبت به حریف توصیف کرد و اظهار داشت: برای داشتن چنین شب باشکوهی زحمت زیادی کشیده شده و من تنها وارث این تلاش چندین ساله هستم.

وی افزود: بارسلونا قطب بسکتبال اسپانیا بوده و هست و برای این تیم احترام زیادی قایلم؛ اما این بار ما بودیم که به آنچه شایسته‌اش بودیم دست پیدا کردیم.

فلورنتینو پرس در این نشست خبری با اشاره به لیگ قهرمانان اروپا برای تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید مقابل مسکو نیز آرزوی موفقیت کرد و مردان مورینیو را شایسته حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا دانست.

تیم بسکتبال رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۹۱ بر ۷۴ از سد بارسلونا بگذرد و بعد از ۱۹ سال قهرمانی در لیگ حرفه‌ای بسکتبال اسپانیا را جشن بگیرد.

کارول ستاره بسکتبال رئال مادرید در این دیدار در ۱۴ دقیقه ۲۲ امتیاز کسب کرد تا رکورد جدیدی را در تاریخ بسکتبال اسپانیا به نام خود ثبت کند.

kobesadegh بازدید : 77 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

به گزارش سایت رئال مادرید، دیدار فینال بسكتبال كوپادل ری شب گذشته با نتیجه 91 بر 74 به سود سفیدپوشان پایتخت تمام شد.

این درحالی است كه تیم فوتبال رئال مادرید در جام كوپا دل ری مغلوب بارسلونا شد و از دور رقابت ها كنار رفت.

تیم بسكتبال رئال مادرید در شرایطی قهرمان شد كه طی 19 سال اخیر هیچ جامی نگرفته بود و حتی صدای اعتراض تماشاگران مادریدی را هم بلند كرده بود.

بستكبال رئال مادرید دو رقابت قهرمانی اخیر را به بارسلونا باخته بود اما امسال رقیب كاتالان را از پیش رو برداشت تا بیست و سومین جام قهرمانی خود در رقابت های كوپا دل ری را در اختیار بگیرد.

این پیروزی بیش از هر چیز مرهون بازی خوب دو بازیكن به نام های لول و كارول است كه به ترتیب 23 و 22 امتیاز برای تیم خود كسب كردند.

سفیدپوشان رئال مادرید در هر دیدار فینال كوپا دل ری كه در بارسلونا برگزار شده؛ پیروز از میدان خارج شده اند.

kobesadegh بازدید : 88 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در دیدار برگشت رقابت‌های پلی‌آف غرب آسیا فردا در اصفهان به مصاف المتحد لبنان می رود.


تیم ذوب آهن در صورت برتری در این دیدار اولین تیمی خواهد بود که به مرحله نیمه نهایی مسابقات باشگاههای غرب آسیا صعود خواهد نمود. دیدار رفت  دو تیم که دو هفته پیش در بیروت برگزار شده بود با برتری 74-71 نماینده کشورمان همراه بود.مسابقات پلی آف در این مرحله بصورت 2 از 3 انجام می شود.

دیدار دوم دو تیم  فردا ساعت 17:30  در سالن ملت شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

kobesadegh بازدید : 76 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
با نهایت تاسف و تاثر با خبر شدیم آقای داریوش نبوی از پیشکسوتان بسکتبال در سوگ از دست دادن مادر گرامیشان نشسته اند.

فدراسیون بسکتبال ضمن تسلیت به خانواده محترم نبوی از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی برای آنان و علو درجات و غفران الهی را برای آن مرحومه مسالت دارد.

مراسم ختم آن مرحومه از ساعت 19 لغایت 20:15 امروز یکشنبه 30 بهمن در مسجدالرضا برگزار می شود.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 745
  • بازدید کلی : 36,852
  • کدهای اختصاصی