loading...
Pro Basketball
آخرین ارسال های انجمن
kobesadegh بازدید : 76 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
محمود مشحون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: طی هفته های اخیر شاهد حرکات بسیار زشتی در سالن های بسکتبال بودیم، در جایی که تاکنون هیچ گاه این گونه حرکات جایی نداشته اما متاسفانه هم اکنون شاهد آن هستیم.

وی تصریح كرد: بعد از کشتی و والیبال این فرهنگ وارد بسکتبال نیز شده است این گونه حرکات و ناسزاگویی ها از فوتبال وارد سایر رشته ها شده و بسیار خطرناک است.

مشحون در پایان گفت: چند روز گذشته بود که در بازی کاله مازندران و گیتی پسند اصفهان شاهد حرکات بسیار زشتی از سوی برخی تماشاگران بودیم حرکاتی که وارد سالن های بسکتبال نیز شده است این گونه حرکات در گذشته فقط در مسابقه های فوتبال دیده می شد اما هم اكنون در بیشتر رشته ها رسوخ كرده است.
kobesadegh بازدید : 82 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

محمود مشحون در مجمع عمومی سالانه فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: می‌دانیم که استان‌ها مشکلات زیادی در بسکتبال دارند، اما با این وجود هر زمانی که احساس کنند باید به فدراسیون و تیم ملی کمک کنند از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند و ما هم امیدواریم که ذره‌ای از آنها را جبران کنیم.

وی افزود: گل سرسبد حرکات فدراسیون برنامه‌ریزی منظم و منسجم برای آموزش و برگزاری مسابقات بود که برای این منظور کشور را به هشت منطقه تقسیم کردیم که خوشبختانه برنامه‌ریزی خوبی بود، اما مشکلات زیادی هم وجود داشت.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: به نظر من زمانی که ما نمی‌توانیم کاری را انجام دهیم باید جرأت داشته باشیم و بگوییم؛ نه اینکه پس از انجام کار و ناموفق بودن بخواهیم مشکلات را به میان بیاوریم و تقاضای من این است که وقتی در مجمع تصمیمی گرفته می‌شود اجرا شود و همکاران اجازه ندهند که برنامه‌ها عقب بیفتد.

وی گفت: داشتن یک هیئت و رئیس هیئت، زیاد دردی را دوا نمی‌کند و با داشتن یک هیئت منسجم و رئیس کارآمد، همگام با فدراسیون می‌تواند پیشرفت حاصل کند. برخی استان‌ها به صورت منسجم کارها را انجام نمی‌دهند و روش انزوا را در پیش گرفته‌اند. ما همکارانی در استان‌ها داریم که انگار بسکتبال در استان آنها هیچ اهمیتی ندارد.

مشحون تأکید کرد: من به عباسی وزیر ورزش گفته‌ام که استان‌های ما مشکلات زیادی از جمله نداشتن سالن اختصاصی دارد، البته برخی استان‌ها دارای سالن هستند، اما متأسفانه تنها فعالیتی که در آن نمی‌شود بسکتبال است. باید تلاش کنیم که این مشکلات را دور کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: به نظر من با صحبت، مشکلات کمبود سالن حل نمی‌شود و باید در همین مجمع نامه‌ای را تنظیم کرده و به وزارت ورزش بدهیم.

به گزارش فارس، مجمع عمومی سالانه فدراسیون بسکتبال از ساعت 9:30 صبح آغاز شده است و تا ساعت 17 بعدازظهر ادامه خواهد داشت. قرار است حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی وزرات ورزش از ساعت 14 در این جلسه به همراه بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک حاضر شود.

kobesadegh بازدید : 76 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تیم بسکتبال ممفیس امروز در حالی برابر اوکلاهاما، صدرنشین کنفرانس غرب به برتری رسید که یار ایرانی خود را 5 دقیقه در اختیار داشت.

ممفیسی‌ها در این بازی در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج ( 30 بر 10)، (22 بر 18) و (20 بر 16) به پیروزی رسیدند و تنها کوارتر دوم را (32 بر 17) واگذار کردند و در پایان 89 بر 76 پیروز میدان شدند.

حامد حدادی در این بازی در مدت زمان 5 دقیقه حضور 4 امتیاز، 2 ریباند، یک بلاک‌شات را به نام خود به ثبت رساند.

نتایج سایر دیدارهای امروز:

دترویت 100 - کلیولند 101

نیو اورلآن 108 - ایندیانا 117

ساکرامنتو 108 - میامی هیت 120

سن‌آنتونیو 97 - پورتلند 137

kobesadegh بازدید : 80 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور روز پنجشنبه با برگزاری سه دیدار معوقه از هفته‎های پنجم و هشتم و مشخص شدن دهمین و آخرین تیم راه‎یافته به مرحله پلی‎آف پیگیری می‏شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب دیدارهای معوقه مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎های  کشور فردا پنجشنبه دو دیدار معوقه از هفته هشتم برگزار می‎شود که طی آن در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تیم پویا دیدار تعیین کننده‎ای را برابر ذوب آهن برگزار می‎کند.

با برگزاری این دیدار دهمین و آخرین تیم راه یافته به مرحله پلی‏آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور معرفی می‌شود. در حال حاضر لوله آ.اس شیراز به عنوان دهمین تیم جدول رده‎بندی از تیم‎های صعود کرده به مرحله پلی‏آف محسوب می‎شود اما در صورتیکه پویا فردا موفق به شکست اصفهانی‌ها شود می‌تواند از رده یازدهم صعود کرده و با قرار گرفتن در رده دهم سهمیه آخرین تیم راه یافته به پلی‌آف را از آن خود کند.

در دیگر معوقه هفته هشتم مسابقات بسکتبال لیگ برتر مهرام به مصاف ذوب آهن می‌رود. مهرام در حال حاضر صدر جدول رده‌بندی را در اختیار دارد و جهش ترابری قم با تنها 3 پیروزی در آخرین رده جدول ایستاده است.

دیگر دیدار معوقه فردا میان تیم‌های پتروشیمی بندرامام و صنایع پتروشیمی ماهشهر برگزار می‌شود. این دیدار از هفته پنجم برگزار خواهد شد. برنامه دیدارهای معوقه مسابقات بسکتبال لیگ برتر به این شرح است:

چهارشنبه 3/12/90
* پویا تهران - ذوب آهن اصفهان (ساعت 16 - تالار بسکتبال آزادی)
* پتروشیمی بندرامام - صنایع پتروشیمی بندرامام (ساعت 16 - سالن بعثت بندر امام)
* مهرام تهران - جهش ترابری قم (ساعت 18 - تالار بسکتبال آزادی)

kobesadegh بازدید : 68 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در دومین دیدار دور برگشت رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا در مرحله پلی‌آف تیم‌های مهرام ایران و آرامکس اردن برابر هم به میدان رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۹۱ بر ۵۵ به سود مهرام خاتمه یافت.

مهرام در این دیدار که با ترکیب نیکولا، صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق، بابک پاک‌نژاد و مهدی کامرانی کار را آغاز کرد، در کواترهای اول، دوم و سوم با نتایج ۳۱ بر ۱۳، ۲۳ بر ۱۳ و ۱۹ بر ۸ به برتری رسید و تنها کوارتر چهارم را ۲۱ بر ۱۸ به حریف اردنی خود واگذار کرد.

مهرام با این پیروزی به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های غرب آسیا صعود کرد و حریف ذوب‌آهن در این مرحله شد.

ذوب‌آهن هم روز گذشته با شکست المتحد لبنان راهی نیمه نهایی شده بود.

دیدار ذوب‌آهن و مهرام ۱۸ اسفند برگزار می‌شود. مسابقات پلی‌آف بسکتبال غرب آسیا به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود.

kobesadegh بازدید : 85 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون بسکتبال فردا چهارشنبه به ریاست حمید سجادی، معاون امور ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و امور جوانان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، روسای هیئت‌های استانی و نماینده ورزشکاران و مربیان از شرکت کنندگان در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون بسکتبال هستند که از ساعت 9:30 روز چهارشنبه در سالن اجتماعات تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‎شود.

بررسی عملکرد فدراسیون بسکتبال در سال جاری و ارائه گزارش در این زمینه همراه با اعلام برنامه نهایی شده در قالب تقویم سال 91 محورهای مجمع سالیانه فدراسیون بسکتبال است.


kobesadegh بازدید : 71 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تیم ممفیس امروز در سی‌و‌‌سومین بازی فصل خود برابر هوستون قرار گرفت و با حساب 97 بر 93 مغلوب شد.

ممفیس کوارترهای اول، دوم و چهارم را (31 بر 28)، (27 بر 26) و (21 بر 17) واگذار کرد و تنها در زمان دوم بازی (22 بر 18) پیروز شد.

حامد حدادی، بازیکن ایرانی ممفیس در این بازی از روی نمیکت شکست تیمش را شاهد بود.

رودی گای با کسب 23 امتیاز و 7 ریباند بهترین عملکرد را در تیم ممفیس داشت.

 

نتایج سایر دیدارهای امروز:

آتلانتا هاوکس 79 - شیکاگو بولز 90

نیوجرسی 100 - نیویورک نیکس 92

بوستون دالاس 73 - ماوریکس 89

اورلاندو مجیک 93 - میلواکی باکس 90

نیو اورلآن 93 - اوکلاهاما سیتی 101

سن‌آنتونیو 106 - یوتا جاز 102

مینه‌سوتا 101 - دنور ناگتس 103

واشنگتن ویزاردز 88 - فنیکس سانس 104

kobesadegh بازدید : 88 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

احمد فاضل پس از شکست برابر ذوب‌آهن در یک چهارم نهایی غرب آسیا اظهار داشت: پیش از سفر به ایران و دیدار با ذوب‌آهن سرمربی آرژانتینی ما بدون اطلاع تیم ما را ترک کرد و به ایران نیامد و من مجبور شدم که هدایت تیم را برعهده بگیرم.

وی افزود: سعی کردم با فلسفه خودم تیم را به موفقیت برسانم. در نیمه اول از ذوب‌آهن پیش بودیم اما در نیمه دوم به تجربه ذوب‌آهن و تماشاگران این تیم بازی را واگذار کردیم. به ذوب‌آهن احترام می‌گذاریم چون آنها تیم بزرگ و خوبی هستند.

سرمربی المتحد لبنان عنوان کرد: به عملکرد داوری اعتراض دارم به نظرم آنها اشتباه زیادی داشتند و در نتیجه بازی تأثیرگذار بودند. در چنین مسابقاتی که هر دو تیم نزدیک به هم کار می‌کنند یک اشتباه داوری خیلی می‌تواند تأثیرگذار باشد.

kobesadegh بازدید : 79 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
پیروزی ذوب آهن در بازی مقابل المتحد لبنان را خدمت تمامی هم میهنانم تبریک عرض می نمایم.

ذوب آهن 82   -   المتحد لبنان 78
kobesadegh بازدید : 78 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

با اینکه هنوز چند دیدار از هفته‌های رو به پایان مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و جدال تیم‌های مدعی قهرمانی و صعود به مرحله پلی آف بسیار حساس و نزدیک است اما جهش ترابری قم حریف خود را در پلی آف شناخت.

از بازی‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور هنوز دیدار جهش ترابری قم با مهرام تهران باقی مانده است اما تیم بسکتبال جهش ترابری قم باید در دیداری که بسیار حساس و سرنوشت ساز نیز خواهد بود، به مصاف نماینده مدعی استان زنجان برود.

بعد از نتایج نه چندان خوبی که بازیکنان تیم بسکتبال جهش ترابری قم در هفته‌های گذشته در دیدار‌های خارج از خانه و همچنین بازی‌های خانگی رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های دسته برتر کشور به دست آوردند، این تیم باید از نظر روحی برای مرحله پلی آف حتما تجدید قوا شود.

بازی تیم جهش ترابری قم با همیاری شهرداری زنجان در مرحله پلی آف از مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بسیار سخت و نفس‌گیر خواهد بود به خصوص اینکه جهش ترابری قم برای کسب برتری در این مسابقه نیازمند حضور تماشاگران قمی در سالن است زیرا بسکتبالیست‌های جهش ترابری قم برای حفظ سهمیه قم در لیگ برتر بسکتبال کشور باید در دو مسابقه از سه بازی تعیین شده با همیاری زنجان، حریف سرسخت خود را شکست دهند.

قانون برگزاری رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور این است که هشت تیم بالای جدول برای کسب مقام قهرمانی در مرحله پلی آف شرکت می‌کنند اما چهار تیم انتهای جدول برای بقا در لیگ دسته برتر به صورت جداگانه مسابقه می‌دهند.

در مرحله پلی آف تیم برنده و صعود کننده به مرحله دوم پلی آف باید در دو بازی از سه بازی تعیین شده از سد رقیب خود عبور کند که بر این اساس یک بازی در خانه هر یک از طرفین برگزار می‌شود و اگر هر تیم بتواند در دو مسابقه پیروز شود، صعود می‌کند اما اگر هر کدام از تیم‌ها یک بازی را ببرند، کار به بازی سوم کشیده خواهد شد و بازی در زمینی تیمی برگزار می‌شود که بهترین نتیجه را در دو بازی قبل گرفته باشد.

مردان بسکتبالیست جهش ترابری قم در حالی در مسابقه حساس مرحله پلی آف باید به مصاف همیاری شهرداری زنجان بروند که برای باقی ماندن در جمع تیم‌های لیگ برتری می‌توانند در دیدار معوقه با مهرام تهران به خوبی توان خود را محک بزنند.

پیش از آغاز بازی‌های مرحله پلی آف چند بازی معوقه از دور برگشت مرحله گروهی به انجام می‌رسد که طی آن جهش ترابری قم باید در تهران به مصاف مهرام برود و بعد از آن خود را برای بازی‌های مرحله پلی آف آماده کند.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 305
  • بازدید سال : 776
  • بازدید کلی : 36,883
  • کدهای اختصاصی