loading...
Pro Basketball
آخرین ارسال های انجمن
kobesadegh بازدید : 98 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در لیگ بسکتبال دانشگاهی آمریکا امروز تیم کالج رایس که این روزها ستاره ایرانی خود را به دلیل مصدومیت جزئی که با آن روبرو شده است، کم فروغ می‌بیند برابر تولسا با حساب 69 بر 50 شکست خورد.

ارسلان کاظمی در این بازی 23 دقیقه برای رایس بازی کرد و حاصل این حضور کسب 2 امتیاز و 6 ریباند بود.

جردن کلارسون از تولسا 33 امتیاز را برای تیمش کسب کرد و امتیار آورترین بازیکن میدان لقب گرفت.

رایس در دیدار بعدی خود به مصاف UCF می‌رود.

kobesadegh بازدید : 76 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ممفیس گریزلیز104 - گلدن استیت 103
(حامد حدادی، بازیکن ایرانی ممفیس در این بازی 8 دقیقه فرصت حضور در میدان پیدا کرد و توانست 2 ریباند و یک بلاک شات را کسب کند.)
شیکاگو بولز 97 - نیوجرسی نتس 85
(ویلیامز با کسب 29 امتیاز ، امتیاز آورترین بازیکن میدان بود)

سن آنتونیو 103 - لس آنجلس کلیپرز 100

آتلانتا هاوکس 77 - پورتلند بلیزرز 97

kobesadegh بازدید : 73 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
فرزاد کوهیان به ویژگی‎های حریف لبنانی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‎های باشگاه‎های غرب آسیا اشاره کرد و اظهارداشت: المتحد جزو تیم‎های خوب لبنان است. البته شانویل و الریاضی موقعیت بهترین نسبت به این تیم دارند اما به هر حال المتحد تیم سوم کشورش است.

وی ادامه داد: بازیکنان المتحد انعطاف پذیری زیادی در بازی دارند و ویژگی بارز این تیم است. آنها با تفکر کار می‏کنند و به همین دلیل می‎توانند در هر لحظه برای تغییر نتیجه و جریان بازی یک حرکت جدید انجام دهند. المتحد یک بازیکن خارجی دارد که خودش به اندازه یک تیم است.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با بیان اینکه باید این بازیکن را مهار کرد تا برای شکست دادن المتحد به نتیجه رسید، تصریح کرد: این بازیکن به تنهایی و به طور میانگین بیشتر از 40 امتیاز در هر بازی کسب می‎کند و خطرناک‎ترین بازیکن تیمش محسوب می‌شود. البته در لبنان هم او را مهار کردیم. برای دیدار فردا هم یکی از برنامه‎های ما کنترل همین بازیکن است.

کوهیان با بیان اینکه کارمان برای دیدار برگشت با وجود میزبان بودن سخت‎تر از دیدار رفت است، یادآور شد: المتحد چیزی برای از دست دادن ندارد تا نیمی از توان خود را برای حفظ آن در این بازی بگذارد بنابراین از همه توانش استفاده می‎کند تا حداقل در دیدار فردا پیروز شود و کار را به بازی سوم بکشاند. این مسئله شرایط را برای ما در این بازی سخت‎تر می‎کند.

وی افزود: باید با قدرت و آمادگی بیشتری در این بازی حاضر شویم. باید از لحاظ روانی بهترین شرایط ممکن را داشته باشیم و مصمم‎تر کار کنیم تا بتوانیم نتیجه‎ای مانند دور رفت را تکرار کنیم. امیدوارم تا روز دوشنبه و ساعت دیدار برابر المتحد به این شرایط برسیم.

سرمربی تیم بسکتبال که تیمش را با یک بازیکن خارجی در رقابت‎های باشگاه‎های غرب آسیا شرکت می‎دهد، از ارائه درخواست به باشگاه برای جذب بازیکن خارجی خبر داد و گفت: پیش از این و طی چند مرحله خواستار جذب یک بازیکن خارجی دیگر بودیم اما هر بار با آن مخالفت شد. چند روز گذشته دوباره این درخواست را مطرح کردیم اما هنوز جوابی نگرفتیم. در صورت موافقت برای جذب بهترین گزینه رایزنی می‌کنیم.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و المتحد در چارچوب دیدارهای برگشت مرحله پلی‎آف (یک چهارم نهایی) رقابت‎های بسکتبال باشگاه‎های غرب آسیا فردا دوشنبه در اصفهان برگزار می‎شود.


kobesadegh بازدید : 107 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دور برگشت رقابت‌های پلی‌آف بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا از فردا آغاز می‌شود که در نخستین بازی ذوب‌آهن اصفهان میزبان المتحد لبنان است.

ذوب‌آهن که در دیدار رفت حریفش را 74 بر 71 در لبنان شکست داده است بر روی کاغذ در اصفهان کار راحتی خواهد داشت. البته لبنانی‌ها برای پیروزی در این بازی به آب و آتش می‌زنند تا شکست خانگی را جبران کنند.

دیدار 2 تیم فردا (دوشنبه) ساعت 17:30 در سالن ملت برگزار خواهد شد و ذوب‌آهنی‌ها در صورت پیروزی راهی نیمه‌نهایی خواهند شد.

kobesadegh بازدید : 80 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور بانوان در رده امیدها به میزبانی هیئت بسکتبال استان فارس در شهر شیراز برگزار گردید که نتایج مشروحه زیر بدست آمد :

 صفهان 64-فارس 68

تهران 76-فارس 57

خراسان رضوی 86-فارس 75

اصفهان 85-خراسان رضوی 74

تهران 79-خراسان رضوی 75

تهران 91-اصفهان 83

 

درنهایت تیم های تهران ، اصفهان ، خراسان رضوی و فارس مقام های اول تا چهارم را بدست آوردند.

kobesadegh بازدید : 85 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

هفته هجدهم لیگ دسته یک بسکتبال کشور روز گذشته انجام شد و نمایندگان خوزستان به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.
 
جابر قاطع، رییس هیات بسکتبال خوزستان اظهارکرد: تیم گاز خوزستان میهمان صنعت مس کرمان بود و با نتیجه 68 بر 63 از سد این تیم گذشت. نفت امیدیه نیز با نتیجه 67 بر 71 مغلوب میزبان خود سیم کابل لیان بوشهر شد. 

وی افزود: بازی تیم‌های صنعت و معدن اصفهان و صنعت نفت آبادان به دلیل برگزاری مسابقات نفت کشور در محمود آباد تهران به سه‌شنبه دوم اسفندماه موکول شد. 

قاطع بیان‌کرد:‌ نفت امیدیه با مصدومیت بازیکنانش رو به رو بوده است. تیم گاز شرایط خوبی دارد و به تدریج در جدول بالا می‌آید. نفت آبادان نیز فعلا در جدول باقی مانده است و ابقای این سه تیم در لیگ دسته یک قطعی است. 

وی خاطرنشان‌کرد: نفت امیدیه در مکان پنجم جدول قرار دارد و گاز خوزستان نیز ششم است. در هفته ششم رقابت‌ها که پنجم اسفندماه انجام می‌شود، نفت امیدیه میزبان رویای سبز خراسان رضوی است و گاز خوزستان به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

kobesadegh بازدید : 79 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سومین روز از رقابت‌های هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی فرزندان پسر کارکنان وزارت نفت با پیشتازی تیم پتروشیمی در بسکتبال و والیبال پیگیری شد.

در سومین روز از مسابقات هفتمین المپیاد ورزشی فرزندان پسر کارکنان وزارت نفت در شهرستان محمودآباد، شاهد برگزاری دور سوم از مسابقات سه رشته تیمی فوتسال، والیبال و بسکتبال بودیم.  

در ادامه این رقابت‌ها شاهد برگزاری 9 مسابقه در سه رشته تیمی این المپیاد بودیم که طی آن تیم‌های بسکتبال و والیبال صنایع پتروشیمی برای سومین روز متوالی با برتری مقابل رقبای خود به پیشتازی خود در این دو رشته ادامه دادند.

در رشته والیبال پالایش و پخش ب با نتیجه دو بر صفر نفت الف را شکست داد، صنایع پتروشیمی 2 بر یک نفت ب را در هم کوبید و شرکت گاز نیز دو بر صفر پالایش و پخش الف را مغلوب کرد.

در رشته ورزشی بسکتبال صنایع پتروشیمی 83 بر 53 پالایش و پخش ب را شکست داد، پالایش و پخش الف با امتیاز 53 بر 64 نفت ب را مغلوب کرد و شرکت گاز 51 بر 63 نفت الف را شکست داد.

در رشته فوتسال هم تیم پالایش و پخش ب چهار بر یک از نفت الف شکست خورد، صنایع پتروشیمی با نتیجه 3 بر یک نفت ب را مغلوب کرد و شرکت گاز 2 بر یک از پالایش و پخش الف شکست خورد.

همچنین در ادامه این رقابت‌ها از صبح جمعه گذشته شاهد ورود و برگزاری رقابت‌های پنج رشته انفرادی المپیاد شامل کشتی آزاد، دوومیدانی، شنا، تنیس روی میز و تکواندو بودیم.

هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی فرزندان پسر کارکنان وزارت نفت با حضور بیش از 700 ورزشکار منتخب سراسر کشور در قالب شش تیم از شرکت‌های اصلی، از 25 تا 30 بهمن ماه در مجتمع صنعت نفت محمودآباد برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها یک‌شنبه شب 30 بهمن ماه با حضور معاونان وزارت نفت در سالن اجتماعات مجتمع صنعت نفت محمودآباد برگزار می‌شود.

kobesadegh بازدید : 91 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ممفیس که ستاره بسکتبال ایران را در اختیار دارد با تصمیم جدید کادرفنی قصد دارد با استفاده چرخشی از بازیکنانش فشار رقابت‌ها را برای تیم کمتر کند؛ تصمیمی که به معنای حضور بیشتر حامد حدادی در میدان خواهد بود. بازیکنی که این ‌روزها به جانشین مطمئنی برای مارک گسول اسپانیایی تبدیل شده ‌است. علاوه بر حدادی، عملکرد خوب بازیکنانی نظیر کانینگهام، پاندکستر و جرمی پارگو باعث شده تا بازیکنان کلیدی این تیم فرصت بیشتری برای استراحت داشته باشند. هالینز سرمربی ممفیس می‌گوید: «باید از بازیکنان نیمکت‌نشین تمجید کنم، چون وقتی به زمین می‌روند کاملا اطمینان دارم که به خوبی بازی خواهند کرد.»
kobesadegh بازدید : 86 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دور برگشت مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته 2 بانوان کشور به میزبانی تیم هیئت بسکتبال سیستان و بلوچستان  در شهر زاهدان برگزار گردید که تیم پریسا مشهد توانست مقام قهرمانی این دوره از رقابتها  را بدست آورد.

تیمهای پریسا مشهد ، هیئت بسکتبال سیستان و بلوچستان ، نفت آبادان و هوراد تهران به ترتیب مقام های اول تا چهارم این مسابقات را کسب نمودند.

 

نتایج این مسابقات  بشرح زیر می باشد :

شنبه 22/11/90

هیئت بسکتبال سیستان و بلوچستان 58-هوراد تهران 540

نفت آبادان 31-پریسا مشهد 77

یکشنبه 23/11/90

پریسا مشهد 63-هیئت بسکتبال سیستان و بلوچستان 53

هوراد تهران 54-نفت آبادان 58

دوشنبه 24/11/90

هوراد تهران 44-پریسا مشهد 51

هیئت بسکتبال سیستان و بلوچستان 74-نفت آبادان 66


kobesadegh بازدید : 80 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
تیم بسکتبال گاز فجر جم مقام نخست رقابتهای لیگ دسته دوم ایران را از آن خود کرد. این تیم روز گذشته موفق شد.

با شکست تیم الیت تهران بالاتر از سایر رقبا قرار گرفته و ضمن کسب مقام قهرمانی، جواز جضور در رقابتهای سال آینده لیگ دسته اول باشگاههای کشور را به دست آورد.

رقابتهای لیگ دسته دوم باشگاههای ایران امسال با حضور ده تیم از تاریخ 22 مهر ماه آغاز گردید که پس از انجام 90 مسابقه تیم گاز فجر جم با کسب 14 پیروزی و 4 شکست و بدست آوردن 32 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، نیروی زمینی تهران با 13 پیروزی و 5 شکست و 32 امتیاز نایب قهرمان مسابقات شد و تیم وحدت آریا تهران با 12 پیروزی ، 6 شکست و 30 امتیاز در رده سوم رقابتها قرار گرفت. 

رده بندی نهایی مسابقات لیگ دسته دو باشگاههای ایران به قرار ذیل می باشد:

 

1 - گاز فجر جم

2- نیروی زمینی تهران

3- وحدت آریا تهران

4- شهرداری نوین گرگان

5-- الیت تهران

6- ذوب آهن اسدآباد غرب 

7- ارسلان تهران

8- طرح ثامن خراسان

9- گروه فلات تهران

10 - آسافلوت مراغه


تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 269
  • بازدید سال : 740
  • بازدید کلی : 36,847
  • کدهای اختصاصی