loading...
Pro Basketball
آخرین ارسال های انجمن
kobesadegh بازدید : 87 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

احمد فاضل پس از شکست برابر ذوب‌آهن در یک چهارم نهایی غرب آسیا اظهار داشت: پیش از سفر به ایران و دیدار با ذوب‌آهن سرمربی آرژانتینی ما بدون اطلاع تیم ما را ترک کرد و به ایران نیامد و من مجبور شدم که هدایت تیم را برعهده بگیرم.

وی افزود: سعی کردم با فلسفه خودم تیم را به موفقیت برسانم. در نیمه اول از ذوب‌آهن پیش بودیم اما در نیمه دوم به تجربه ذوب‌آهن و تماشاگران این تیم بازی را واگذار کردیم. به ذوب‌آهن احترام می‌گذاریم چون آنها تیم بزرگ و خوبی هستند.

سرمربی المتحد لبنان عنوان کرد: به عملکرد داوری اعتراض دارم به نظرم آنها اشتباه زیادی داشتند و در نتیجه بازی تأثیرگذار بودند. در چنین مسابقاتی که هر دو تیم نزدیک به هم کار می‌کنند یک اشتباه داوری خیلی می‌تواند تأثیرگذار باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 524
  • بازدید کلی : 36,631
  • کدهای اختصاصی