loading...
Pro Basketball
آخرین ارسال های انجمن
kobesadegh بازدید : 82 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

محمود مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره اینکه آیا وزارت ورزش می‌تواند در اقدامی رسمی از فعالیت تیم ملی ممانعت کند؟، گفت: فکر نمی‌کنم اکبرآبادی چنین کاری کند و تیم ملی بانوان را منحل کند اما اگر وزارت ورزش چنین تصمیمی بگیرد اختیار با آنها است.

وی ادامه داد: ما زیر مجموعه وزارت هستیم. هنگامی که آنها نخواهند ما تلاشی داشته باشیم نمی‌توانیم مخالف خواسته آنها کاری را انجام دهیم. متولی اصلی وزارت ورزش است و من نیز مجری هستم. در مورد تعطیلی ورزش بانوان وزارت ورزش باید تصمیم بگیرد. اگر وزیر تصمیم بگیرد که بانوان نباید تیمی داشته باشند من چه کاره‌ام؟

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره اینکه اکبرآبادی در مورد هزینه‌های تیم ملی صحبت‌هایی را مطرح کرده است، اظهار داشت: در بخش بانوان چه هزینه‌هایی وجود دارد؟ اینکه 60-50 هزارتومان به مربیان پرداخته می‌شود، هزینه است؟  

مشحون همچنین درباره درخواست فدراسیون از کشورهای خارجی برای برگزاری دیدار دوستانه با بانوان گفت: بعد از جلسه‌ای که با نایب‌رئیس استان‌ها داشتم به چند کشور نامه ارسال کردم تا بانوان ایرانی بتوانند با پوشش اسلامی بازی کنند. اگر آنها علاقمند هستند می‌توانند به ایران بیایند یا ما را دعوت کنند. حال منتظر پاسخ این کشورها هستیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 254
  • بازدید سال : 725
  • بازدید کلی : 36,832
  • کدهای اختصاصی