زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 2:19 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 57
نویسنده پیام
kobesadegh آفلاین


ارسال‌ها : 59
عضویت: 6 /1 /1391
تشکرها : 3
تشکر شده : 1
صالحی: تیم ملی تکواندوی نوجوانان 2 سال به حال خود رها شده بود
رحیم صالحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: مسابقات تکواندوی نوجوانان جهان در حالی به پایان رسید که تیم ملی کره‌‌جنوبی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم ملی ایران نایب قهرمان نهمین دوره از مسابقات شد.

وی افزود: البته با توجه به اینکه تیم ملی نوجوانان در دوره قبل توانسته بود عنوان قهرمانی را کسب کند نایب قهرمانی در این دوره چندان رضایت بخش نیست. البته این که چرا تیم نوجوانان نتوانست عنوان قهرمانی دوره قبل را تکرار کند را من نباید پاسخگو باشم و مسئولان فدراسیون باید جوابگو باشند. بنده مربی لیگ برتر هستم نه مربی تیم ملی.

سرمربی تیم جوانه گفت: 2 سال قبل فرجام دانش هدایت این تیم را برعهده داشت و محمدرضا زوار نیز به عنوان مربی در کنار تیم ملی فعالیت می‌کرد و پس از اینکه فرجام دانش از هدایت تیم ملی کنار رفت سرمربی فعلی هدایت نوجوانان را برعهده گرفت و با شناختی که از نفرات ملی پوش داشت توانست سکوی قهرمانی را از آن خود کند.

صالحی در ادامه اظهار داشت: به نظرم مهمترین دلیل اینکه تیم ملی نوجوانان در این دوره نتوانست عنوان قهرمانی دوره گذشته را تکرار کند این است که در طول دو سال گذشته تیم نوجوانان به حال خود رها شده بود و مسئولان سه ماه مانده به رقابت‌ها جهانی تیم را بستند و به مسابقات جهانی مصر اعزام کردند.

سرمربی تیم جوانه خاطر نشان کرد: مسئولان فدراسیون با وعده‌هایی که داده بودند قرار بود برای هدایت تیم ملی نوجوانان از من هم استفاده کنند، اما نمی‌دانم که چرا به یکباره تصمیم آنها تغییر کرد و از مربیانی در هدایت تیم ملی استفاده شد که تجربه‌‌های کافی ندارند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه هر دو مدال طلای کسب شده در این رقابت‌ها را بازیکنان تیم جوانه کسب کرده‌اند.

if Lebron is king , Kobe must be God
چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 10:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :